Kontakt

Det enklaste sättet att kontakta oss är att fylla i formuläret nedan.

Uppgifterna du anger används för att svara på din supportbegäran. Vi behandlar dina uppgifter i enlighet med vår Sekretesspolicy.

Kontakta oss

{Kontaktinformation}

Villkor

Din kundvagn är tom

Villkor

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.11.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Sentient Being OÜ
Keemia tn 4
10616 Tallinn

info@hamppumaa.fi
hamppumaa.mycashflow.fi/
EE102310449

Verkkokaupan tuotteita myy Sentient Being OÜ (VAT EE102310449). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksuvaihtoehtoina verkkokaupassamme on toistaiseksi vain ennakkomaksu ja lasku erikseen pyydettäessä.

Ennakkomaksulla tehty tilaus toimitetaan kun maksusuoritus on tehty onnistuneesti alla olevalle tilille. Tilausnumeron löydät tilausvahvistuksesta. 
Lisää tilausnumero "viesti saajalle" kenttään maksaessasi laskua.

Tilinumero: LT383500010010384460


Saaja: Sentient Being OÜ

Lisää tilausnumero "viesti saajalle" kenttään maksaessasi tilausta. Tilausnumeron löydät tilausvahvistuksesta. 

Jos pankkisi kysyy osoitetietoja kun maksat ulkomaille. Täytä myös alla olevat saajan osoitetiedot.

Osoite:

Keemia tn 4, 10616, 

Tallinn, Estonia



BIC-numero
: EVIULT2VXXX


Ennakkomaksulle ei muodosteta lainkaan PDF-laskua.

HUOM! Muista lisätä maksun tilausnumero, jonka löydät tilausvahvistusviestistä ja lisää se "viesti saajalle" kohtaan.

CBD-tuotteiden kohtaaman syrjinnän takia maksupalveluiden saaminen on vaikeaa. Toistaiseksi vain nämä maksuvaihtoehdot ovat tarjolla. Taistelu jatkuu CBD:n puolesta!

Auta meitä olemaan nopeampi tilauksesi kanssa ja laita kuva / kuvakaappaus maksukuitistasi, niin saamme tuotteesi lähtemään nopeammin.

Kuvat / kuvakaappaukset signalilla, whatsappilla tai tekstiviestillä numeroon 0406647979 tai meilillä tilaukset@hamppumaa.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme info@hamppumaa.fi tai puhelimella 0466831898. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sentient Being OÜ
Keemia tn 4
10616 Tallinn

info@hamppumaa.fi
hamppumaa.mycashflow.fi/
EE102310449

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Yli 75€ tilaukset toimitamme kaikki ilman toimituskuluja. Toimituskuluksi tulee automaattisesti 0,00e kun tilattavien tuotteiden summa ylittää 75€.

Toimitusaika

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu tuotteen kohdalla, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita. Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä välittömästi tilaamisen jälkeen. Tuotteet toimitetaan kun kaikkia tuotteita on saatavilla varastossa. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Upphävanderätt

Du kan annullera detta avtal inom 14 dagar utan att ange en anledning. Upphävandeperioden slutar inom 14 dagar från den dagen du får den sista leveransen eller från det att du får beställningen om det är en nedladdningsbar produkt.

Du måste meddela oss om ditt beslut att annullera avtalet på ett otvetydigt sätt (t.ex. genom post eller e-post) för att använda din upphävanderätt. Du kan även skriva ut vårt återköpsformulär och använda det, men det behövs inte.

Du måste skicka ett återköpsmeddelande innan återköpsperioden löper ut.

Åtagande vid återköp

Om du bestämmer dig för att annullera detta avtal återbetalar vi direkt alla transaktioner som vi har fått från dig, inklusive leveranskostnader (men exklusive ytterligare kostnader om du har valt en annan leveransmetod än den mest prisvärda som vi rekommenderar som standard) och alltid inom 14 dagar från det att vi mottar ditt meddelande om återköp. Vi genomför återbetalningen med den betalningsmetod som du använde i den ursprungliga transaktionen om du inte uttryckligen har avtalat något annat, utan att det kostar dig något extra.

Du måste skicka tillbaka produkten utan fördröjning inom 14 dagar från det att du skickade meddelande om återköp. Om du skickar produkten innan den nämnda perioden på 14 dagar har löpt ut följer du tidsplanen.

Du är endast skyldig att betala för produktens värdeminskning om den har orsakats av behandling utöver den som krävs för att fastställa produktens art, egenskaper och funktionalitet.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Presentkort som använts för ditt inköp.